vrijdag 11 april 2014

Cali Girl

Hallo lieve bloggers,
 
Ik begin maar eens met een zomers kaartje. We hebben natuurlijk al een paar mooie dagen gehad maar momenteel is het toch weer wat kouder, op sommige momenten kan je zelfs de kachel in huis nog aan hebben.
Nou geef mij maar de zomer hoor!
 
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een stempel van Saturated Canary "Cali Girl".
Een hele mooie dame in bikini :-), oh ik heb toch ook zo'n zin in zon, strand en zwemmen!!!
 
Ik heb een papierblokje van Authentique gebruikt "Renew".
 

Zoals jullie van mij gewend zijn, het plaatje is ingekleurd met copic markers.
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren: E29, 18, 15, 13, 11
Blauw (kleding): B01, 00, 000
Geel (kleding): Y08, 02, 00
Het geheel is vintage-achtig gemaakt met W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0).
 

 
Voor de afwerking heb ik alle randen met wit garen gestikt (ja dames, met de hand prikken en borduren).
 
Verder heb ik o.a. gebruikt:
 
Ranger Distress Ink "Vintage Photo" (randen)
Ranger Stickles "Stardust"
Ranger Liquid Pearls "White Opal"
Ranger Glossy Accent
Kant
Bakerstwine (geel/wit)
Metalen hanger (vlinder)
Kars pons (vlinder)
Magnolia Doohickey stans (label)
Halve parels (geel)
 
 
De roosjes en andere bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Hier bestel ik eens in de zoveel tijd bloemen, een hele boel bloemen.
 
De blaadjes zijn gestanst met een mal van Cheery Lynn.
 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Cali Girl vinden, laat je het aan me weten?
 
Tot snel!
 
Heel veel liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten