zaterdag 12 april 2014

Champagne - moederdag 2013

Hallo lieve volgers,
 
Hierbij een iets ouder projectje van mij.
Dit doosje heb ik vorig jaar (2013) aan mijn moeder gegeven ter ere van Moederdag.
 
Het is een doosje geworden waar ik een Doohickey mal van Magnolia in had gestopt.
 
Deze dame is gemaakt door Jade Dragonne en heet "Champagne".
Het doosje is gemaakt van papier van K&Company, een oud blok wat ik destijds nog had liggen.
 
 
Ik heb haar ingekleurd met mijn Copic Markers.
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren: E29, 18, 15, 13
Jurk: BV29, 25, 23, 20
Oorbellen, Champagne: YR24, 21, 20
 
Voor het vintage-achtige effect heb ik W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0) gebruikt.
 
 
Voor de afwerking van de kaart heb ik o.a. de volgende dingen gebruikt:
 
Ranger Distress Ink "Vintage Photo"
Ranger Glossy Accent
Ranger Stickles "Stardust"
Ranger Liquid Pearls "White Opal"
Stansen van Spellbinders "Rond en Rond Geschulpt"
Steentjes (blauw)
Blaadjes stans van Cheery Lynn
Bloemen van Wild Orcid Crafts
 

 
Ik ben benieuwd naar jullie mening, ik kan wel melden dat mijn moeder er erg blij mee was.
Het doosje staat nog steeds te pronken in de kamer (bijna een jaar later LOL).
 
Lieve groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten