woensdag 16 april 2014

Wishing you a GREAT day

Hallo lieve bloggers,
 
Allereerst even een korte update over de beeb en mij :-).
Kan het heel kort houden, hahaha, het gaat onwijs goed.
En YES, morgen een mijlpaal - 20 weken! Dan zit ik op de helft.
 
Pfff... wat gaat de tijd toch snel (LOL).
 
Nouja, laten we maar eens naar de kaart gaan :-), vandaag eens een keer een mannenkaart!
 
Voor de kaart heb ik een afdrukje van Sureya gebruikt "Seiichi".
Net als de plaatjes van Jade Dragonne zijn deze heel schattig, lijken wel een beetje Japanse poppetjes.
 
Ik weet jammer genoeg niet meer welk papier ik heb gebruikt, maar ik schat in MME.
 

Voor het inkleuren van de pop heb ik mijn Copic Markers gebruikt.
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren + kleding bruin: E49, 47, 44, 43, 42, 41, 40
Kleding blauw: B99, 97, 95, 93, 91
 
En voor het vintage-achtige effect de W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0).
 

 
Voor de afwerking heb ik o.a. gebruikt:
 
Tekststempel van Nicole Verkooijen
Ranger Distress Ink "Vintage Photo"
Ranger Stickles "Chrystal"
Zwarte fineliner
Steentjes (blauw)
 
 
Wat vinden jullie van de kaart?
Ik blijf mannenkaarten lastig vinden hoor, het lukt me maar niet om ze mooi te versieren.
 
Heel veel liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten